minikcivcivim Sabina13 ben zaten sezeryan yapacaktım canım ilk doğum sezeryandı ama şimdi tam kesin oldu da erken olmasın işte. aynen öyle tek istediğim sağlıklı sorunsuz olması rabbim bizlere bağışlasın inşallah sağlıkla kucaklarımıza gelsin yavrular 🤲🏻
Sabina13 minikcivcivim amin..yukari cikar insallah cikmasa da artik fazla dikkat ederim son aylarda..1cocuklar ne kadar olursa artik
minikcivcivim Sabina13 aynen öyle olucak canım 30 haftayı görürsek inşallah ciğer geliştirici ile küveze girmezler 🤲🏻
Minimoni minikcivcivim evet tam kapatıyordu. İlk duyunca çok stres yapmıştım. Çıkıyor yukarı büyüdükçe içiniz rahat olsun bol bol dinlenin ayaklarınızı yüksekte tutun kendinizi yormayın çıkar inşaAllah🤲🏻
minikcivcivim Minimoni peki birşey sormak istiyorum hamilelikte sırt üstü yatmak sakıncalı deniliyor ya ben ayaklarımı çekya’nın üzerine katınca biraz sırt üstü yatıyor gibi oluyorum bu sorun olur mu yoksa hiç ayaklarımı havadan indirmeyeceğim canım
Zelihaa1409 minikcivcivim Çokta sırt üstü yatma canm uzanır pozinyonda olsanda yeter sağa solada yatabilirsin.Ben çok yatmiyorum genelde dinleniyorum işte evde o kadar.
minikcivcivim Zelihaa1409 selam canım bugün kontrolüm vardı başka bir doktor görüşü almak istiyordum ve bana hiçbir şekilde plesanta previa değilsin dedi çok çok şükür bu durumu yaşayan tüm annelerimize sağlıklı doğumlar nasip olur inşallah 🙏
Zelihaa1409 minikcivcivim Çok sevindim canm sağlıkla gelsn inşallah işte doktordan doktora degsyo kesinlikle iknci bi doktor lazm
minikcivcivim Zelihaa1409 aynen öyle cidden yani bir haftadır oturup kara kara düşünüyordum ne olucak böyle diye çok şükür yakında bile değil dedi. rabbim tüm bebek bekleyenlere saglıkla kucaklarına almayı nasip eylesin 🤲🏻🤲🏻🌸
Mavi06 minikcivcivim benimde çıkmadı 38+1 de doğum yaptım artı bende oku tur kordon dolanmasınvarsı bol su içip uzandım 30 haftadan sonra sürekli
minikcivcivim Mavi06 yaaa çok geçmiş🤲🏻🤲🏻hayırla saglıkla gelsin inşallah 🤲🏻❤️ bende bugün ikinci bir görüş için farklı bir doktora gittim plensata yukarda dedi neden sana böyle demiş dedi yukarı çıkmış sanırım canım
snmprlk_ minikcivcivim 30 haftaya kadar çıkanlar varmıs canım , Benımde 15. Haftamda plesanta prevıa denıldı , sımdı 27. Haftamdayım geçen gün kontrolde baktırdım, yukarı cıkmıs dedi . Insallah senınkı de cıkar 😍❤️
minikcivcivim snmprlk_ çok teşekkür ederim canım ❤️ gittiğim doktor çıkmaz dedi başka bir doktora gittiğimde ise sana neden plensanta previa demiş dedi normal olması gerektiği yerde hiç canını sıkma dedi doktorum bu ay sonu yine gidicem canım iki farklı doktor ikise de farklı şeyler söylediler 🤷🏻♀️