Merve171214 minikcivcivim ilk hamileliğimde benim tamamen rahim ağzını kapatmıştı sadece normal doğuma engeldi mecburi sezaryen oldum hiç kanama vs olmadı oğlum 37 haftalıkken gelmek istedi doktorum ilaçla bir hafta durdu doğumu 38+3 te sezaryen oldum şuan 2.ye hamileyim 21+4 günlüğüz 428 gr bence kilosu normal
minikcivcivim Merve171214 ay maşallah maşallah inşallah bizde sizin gibi 38 gel doğum olur ya ilki sezeryandı zaten sezeryan olması sorum değil ama bebeğin erken gelmesini ve kilo alamamasını sorun ediyorum.
Merve171214 minikcivcivim İnşallah sizde 38leri görürsünüz kötü düşünmeyin bebekte kilo alır ben genelde hep kilo aldıran şeyler yemiştim
Esindoruk Kızlar kimi duysam bu şekilde doktorlar bunun için bişy diyolar mı neden bi sebebi var mı durumun benim Dr yaradılıştan dedi
EmreBeyiBeklerken 1ciftyesilgoz özür dilerim ben yanlış anlamışım umarım çıkar da risksiz rahatlıkla geçer zaman 🌸🌸
Minimoni Bende plesanta previa yım şuan 34 haftalığız her kontrole gittiğimde dr.biraz daha yukarı çıktıgını söylüyor. İçiniz rahat olsun çıkar inşaAllah yukarı.
minikcivcivim Minimoni maşallah canım inşallah sorunsuz çıkar size ilk zamanlar yukarı cıkma ihtimali için ne dendi ben özellikle sorduk çıkarmı yukarı dediğim de 23den sonra çıkmasını beklemiyoruz dedi
Merve171214 minikcivcivim kaşar peyniri, muz, yoğurt, badem, ceviz, fındık, kaju, kabak çekirdeği, yumurta, avokado, ıspanak ve yeşil mercimek doktorum önermişti bu şekilde
Minimoni minikcivcivim Ilk ogrendigimde Plesanta çok aşağıdaydı, doktor sen normal dogum yapamazsın dedi. Ama zamanla rahim büyüdükçe 30.haftalardan sonra çıkıyor yukarı. 33 haftalıkken gittiğimde biraz daha çıkmıştı yukarı,normal dogum yapabilirsin ama kan kaybı çok olur dedi dr. 36 da tekrar gidecem bakalım hayırlısı..
Esindoruk Mervet10 doktor rahmimin alınma ihtimalini söyledi daha kötüsü de olabilir dedi kötüsü daha ne bilmiyorum
minikcivcivim Merve171214 anladım canım teşekkür ederim bende bunlarda yemeye başlıyayım en iyisi en azından bebek kilo alırsa biraz daha iyi olur bizim için
Merve171214 minikcivcivim alır merak etme stres yapma almaz diye düşünme insan daha çok panikliyor öyle
Zelihaa1409 minikcivcivim Benimde en baştan beri aşdagida daha 20 haftadaym bebek 300 gram falandı.İki hafta sonra detayliya gircem onda netleşecek.Doktor 30 haftaya kadar çıkabilir dedi.Çikmazsa erken doğum riskine falan ozaman bakilacak.Benim zaten başka sebeplerden dolayi riskli gebelik planlı zorunlu sezeryan olacak.Bide üstüne bu eklendi.İnsallah bsey olmaz.
minikcivcivim Zelihaa1409 inşallah canım dağlıkla gelsin 🙏🙏 bana da çıkmaz dedi tek doktorla kalmayacağım cuma günü başka bir doktora daha gidicem ben canım daha detaylı öğrenmek istiyorum şuan nedir ne değildir bilmiyorum anlamadım daha doğrusu.
minikcivcivim cherryblossom7 yediklerime dikkat edersem beslenmem iyi olursa kilo alımı olur değil mi ? bebeğe kilo aldıran gıdalar felan
Zelihaa1409 minikcivcivim Daha çok zaman var hemen kötü düşünme kötü yorumlarada çok takılma herkesin aynı olacak diye bişey yok inşallah çıkar kilosu azmida kiloya takiliyosun anlamadım canm zaten bu haftada çoğu bebek o aralıklarda değilmi
minikcivcivim Merve171214 tamam canım çok çok teşekkürler 😍 🤲🏻 şuan için stres yapmayıp bol bol uzanıyorum bu bir ayı atlatırsak daha iyi olucak inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻