Bahar03_ ben de özele gidiyorum. 32. Haftaya kadar ayda bir cagirdilar kalp atışından sonra. Detaylı ultrasonun olduğu ay hatta gelmeme gerek yok o ay bana raporu atarsın wpden demişti. Bence doktoruna göre degisiyor. Ya da özel muayene ise klinikse çok çağırıyor olabilir yani 😅