Mommybabyy 13 haftaya kadar 5 kere gittim 17 de çağırdı gittim haftaya da çişe sıkışık gel dedi 18 de yine gittim 🤣 bidaha detaylı ultrasona gir dedi 21. Hafta için cuma günü için randevu aldım detaylıya yine gidicem 🤣 detaylıdan sonra 25-26 da buraya gelirsin dedi valla yıldım