Aysegulce1 Mommybabyy 3 aya kadar zaten 10 günde bir çağırırlar çocuğun durumuna bakmak için sonrasında zaten ayda bir gidiyorsun
19982023 Mommybabyy şuan 20 haftalık hamileyim . En başta gittim . Haftaya gel dedi . Ondan sonra hep üç haftada bir çağırdı . . İkili testten sonra üç haftada bir gelmene gerek yok dedi . 1-1.5 ayda bir gel keyfine göre artık dedi :)
AFamfs Mommybabyy hiç bir sorun yoksa ayda 1 olur son haftalar 2 haftaya düşer. İlk başta sık çağırma sebebi kese kalp atışı net görmek vs olabilir
cagla9094 31+6yım bu zamana kadar ayda 1 gittim 10 gün sonra kontrolüm var belki bundan sonra sıklaşır
cherry_blossom Mommybabyy ben 37 ye kadar 3 haftada bir gittim sonrasında haftada bir. Kimisi de ayda bir gidiyor
Busraa_44 Hshfhfnn aynen bende valla dokuor caiirmadigi risk olmadığı için 5hafjada felan gidiyorum valla
Hshfhfnn Busraa_44 carsaba günü Dr gitim doktorum istersen 2 Eylül’de gel dedi oda cinsiyeti orenmek için giderim başkada çok gitmem Dr bile tavsiye etmedi demedi herzamn gel eğer önemli bir durumun yoksa gelme çok dedi uygun gormiyorum dedi bende çok gitmeyi sevmiyorum
Melekilgn Mommybabyy ilk haftalar normal her hafta çağırması 5 te gittim keseyi gördük 6 da bebeği 7 de kalp atışıni duydum sonra ayda bir gidiyon duzene biner kontroller
FatmaDkmts Mommybabyy ilk aylarda 15 günde bir çok erken benim doktorum neredeyse30. Haftaya kadar ayda BİR çağırmisti tabi testler vs hariç 🌸
aysenr9918 Mommybabyy Benim doktorumda 10.haftaya kadar her hafta çağırdı kalp atışı devam ediyor mu gelişimi devam ediyor mu diye 10.haftadan 30.haftaya kadar da aylık gittik o şekilde çağırdı şimdi 31+1 olduk iki haftada bir gidiyoruz yine sıklaştı son zaman diye
Edebiyacianne Mommybabyy evet yaklaşık 3-4 hafta sonra 2li taramaya gidicem bu süre içinde kontrol yok benim
Bahar03_ Bende 7 haftada gittim kalp atisini duyduk iyi hersey dedi 4 haftada bir gel dedi haftaya tekrar gidecegim
Ebebe Bahar03_ ben de özele gidiyorum. 32. Haftaya kadar ayda bir cagirdilar kalp atışından sonra. Detaylı ultrasonun olduğu ay hatta gelmeme gerek yok o ay bana raporu atarsın wpden demişti. Bence doktoruna göre degisiyor. Ya da özel muayene ise klinikse çok çağırıyor olabilir yani 😅