Htcdgrl Bizim de 2 hafta karın çevresi geriden geliyor. Doktorum 32. Haftada geriden geldiğini fark etti. eğer kilo alımı durursa alırız yoksa sıkıntı değil, 100 gr alsa bile iyi dedi. Bebek her hafta 200 gram alıyor 2 hafta geriden de olsa. ben zayıf olduğumdan o da minyon tipliymiş doktorum öyle diyor☺️ Pazartesi 39. Haftaya gireceğiz 38. Haftada kilosu 2850 idi doktor gel alalım falan hiç demedi. 2 haftada bir çağırıyor gidiyorum☺️ Bence sizin de gayet normal su seviyesi de iyiyse sıkıntı yok