Htcdgrl farklı bi doktora gidiyordum 31. Haftada kendi gittiğim doktorda karın çevresinde 4-5 gün gerilik olduğunu ciğer geliştirici iğne vurulmam gerektiğini 36-37ye kadar idare etmeye çalışıp uzatmadan doğum olması gerektiğini söyledi. O zamana kadar doktoruma çok güveniyordum. Ertesi gün doktoru değiştirdim evet gerilik mevcut hatta o gittiğim doktorda 2-3 hafta bir gerilik çıktı. Fakat bebek kilo aldığı kan akımı , suyu, doppleri normal olduğu sürece korkmamam gerektiğini iğne en son konuşacağımız konu olduğunu ne zaman bebek gelişimi durup 1 hafta içinde doğum yaptıralım diye karar alırız o zaman iğne düşünürüz diye söyledi. Çünkü iğne bebeğin hareketlerini azaltıyor ve bazı bu gibi durumlarda bebeği strese sokup biz daha erken aalmak zorunda kalıyoruz dedi. Bunun için şuan gereği yok dedi. Ve bu şekilde götürebildiğimiz kadar götürcez dedi
Dün 36 haftalık oldum, kontrolüm vardı bebiş hala geriden geliyor ama doktor küçük bir bebek diyor onun dışında birşey demiyor çünkü nst suyu kan akımı vs şuan normal ilerliyor. 3 haftada 600 gram almış güncel kilosu 2200 hedefim her zaman 38i geçmemiz ama eğer ki tüm bu sonuçların bu şekilde normal ilerlerse geçmesini bekleriz dedi herhangi bi pürüz çıktığı taktirde 38den önce alırız dedi 37. Haftada tekrar çağırdı. Demem o ki gelişim geriden de gelse bir gelişim varsa ve kan akımı, doppler, bebeğin suyu vsde bir sorun yoksa bekliyorlar