Htcdgrl merhaba canım ben postunu yeni görüyorum benim 22. Haftada detaylı ultrason zamanında su azlığım tespit edildi şuan 36+3 üm dün kontrolül vardı doktorum her hafta kritik olarak baktı ama her haftayıda güzel değerlendirdi suyum az olmasına rağmen haftam da iyi ve bebeğimin kilosuda iyiyken suyuma takılmadı her zaman bi hafta daha bekleyelim diye diye kontrole çağırdı dün de artık normal şartlarda alabilirim ama 37. Haftaya kadar beklemek istiyorum en azından dedi ve cumartesi 37+3 yani haftaya bugün doğum için alabileceğini ve aç gitmem gerektiğini söyledi. Benim bile su seviyem riskli olmasına rağmen 37 yi bekliyor doktorum her doktora güvenme benim doktorum aşırı iyi ve ilgili bi doktor ona sonsuz güveniyorum kilosu iyi benimde 2800 çıktı ve bana haftasından 2 gün ilerde olduğunu söyledi asla kilo azlığı yok kilosu çok normal