Kızlar bebeğimin suyu azalmıstı cok sükür suan seviyesi normal ama bu seferde doktorum 2 hafta geriden geldiği icin almak istiyor sizce kritik bir durum mu pazar günü full hastanedeymis gel alalım dedi cok kritik bir durum mu sizce yoksa beklenebilir mi başına gelen var mı sonuç olarak evet minyon bir bebek ama anne babada minyon 2800 olmus suan 36+5 teyiz vaktini beklesek daha iyi gelişerek doğmaz mı doktorum günü boş diye bu kadar acele ediyor anlamıyorum cünkü bunun dısında kritik bir durum yok