ezos aynı durumdayım, 4 Aralık sezeryan tarihi, birçok doktora gittim gerçekten hepsi farklı söyledi, gerçekten kafa karıştıran zor bir durum ama en küçük ihtimal bile olsa göze alamam bebeğimin sağlığı için, hayatımın kalanı boyunca bu konu yüzünden vicdan azabı çekme ihtimalindense sezaryen olur onun acısını çekerim diye düşünüyorum. Ancak, belirteyim sezaryen oluyorum, preeklampsi teşhisi de koyulduğu için planlı ve erken bir doğum olacak, ama olmasaydı da sezaryen tercih ederdim...