Esrayan Tuba52 benim tane tane küçüktüler. Makat bölgesinde vardı. Erken farkettiğim için hemen ilacı kullandım geçti.
Esrayan Tuba52 ilaç çok etkili. Siğile sürüp bekletiyorsunuz orayı yakıyor. Siğili çürütüp yok ediyor.
Esrayan Bugün doktoruma söyledim siğil vardı ilaç kullandım geçti. Doktorum doğumuna yakın tekrar hatırlatırsın kontrol ederiz var mı yok mu ona göre normal ya da sezeryan olduğunu söylerim. İnşallah normal Doğum nasip olur. Her doktor farklı doktorunuza güveniyorsanız sadece onu dinleyin diyebilirim size🙏
haziransekiz seraap hamilelikte siğil için elma sirkesi kullanmak zararlı mıdır? Ve siz nasıl kullanıyorsunuz?