seraap haziransekiz evet virüs normal de cikabilir ama hamilelikte bagisiklik düsüyo bagisikligini da yüksek tutmaya bak
seraap haziransekiz elma sirkesini pamuga dök yavas yavas temizle sigil olan yerlere sür yaniyo ama dayaniyo insan
Tuba52 haziransekiz ben kulak pamuğuna döküp sürüorum üremesini geciktiriomuş ama geçirdiği söylenemez
Chan Her türlü tedavi sonrası kesin bir şekilde bu şüpheden kurtulamıyorsun. Ayın 7'sinde doktor görünen siğilleri yakacak. Bende rahim ağzında da çıktığı için içeride, göremediğimiz bir yerde varsa ve normal doğum yaparsan hala çocuğa bulaşma riski var dedi. Üç ayrı kadın doğum doktoruna bu konuda muayene oldum. Hepsi aynısını söyledi. Benim smear testim temiz, hpv testim pozitif çıktığı için böyle. Eğer hpv pozitif çıkmazsa böyle bir risk taşımıyorsunuz ayrıca, doğuma engel değil.
Chan haziransekiz Henüz yaptırmadım, daha randevuma zaman var ama eczaneden yapma bir ilaç istedi muayeneye gelmeden önce. İşlem iki, gerekirse üç kere tekrarlanacak. Doğuma kadar siğillerin çoğalmaması için yakmayı önerdi.
Chan haziransekiz Amin 😊 Korkmuyor değilim ama siğiller kanıyor ve o kan enfeksiyonlu olduğundan daha da çoğalıyor. Bunu da istemiyorum. Mecbur çekeceğim 🤷🏼♀️
Chan seraap tahmin edebiliyorum açıkçası. En kötüsü ise masa başı işim var. Bir süre oturmanında sıkıntılı olacağını sanıyorum :/
seraap haziransekiz suan hayir canim cok fazla yaniyor ve esimde de var tekrar birlikte olursak bende de cikar yine eger birlikte olmak istiyorsaniz korunma ile yapin
Chan Evet kanayabiliyor peçeteyle sildiğinizde. Nazik davranmanız gerekiyor baya. İşlemi Biruni Hastanesinde yaptıracağım, doktor özel bir ücretten bahsetmedi açıkçası. Muayene sırasında yapılacağı izlenimine kapıldım. Ufak bir operasyon. Hatta bana kontrol sürem içerisinde gelmemi söyledi.
Esrayan haziransekiz 15 gün içinde geçti benim. Şu an 21 haftalığım bu hafta kontrolde dokturuma söylicem normal Doğumu etkiler mi etkilemez mi diye sorucam. Cevabını size burdan söylerim
Esrayan ezos yok aşk olmadım. Doktor dondurma yöntemi uyguladı iki kez iyi gelmedi. Sonra bu ilacı verdi.kullandım geçti.
ezos Esrayan iki doktor da dondurma dan başka bisey kullanamazsın diyor anlamadım gitti eşim kullandı karışım ilaçtan gerçekten çok iyi