bsrabrna Kalbiimde2can Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 😍 Allahım yardım etsin
Kalbiimde2can Gunesgulce amin insallah canim dualarimdq sizde varsiniz rabbim bekleyen herkese tez vakitte saglicakla yavrularini kavusmayi nasip etsin insallah 🤲🏻❤️
09-11-22 Kalbiimde2can ayy ne güzel ya bende bir an önce doğurmak kavuşmak istiyorum 38+1 olduk ne zaman olacak merak ediyorum sancılarım kasilamalar oluyor
Kalbiimde2can 09-11-22 benim sancilarim kasilmalarim son iki hafta siddetlenmisti ama düzensizdi ama simdi dogumhanede gercek sancilari cekiyorum ikisinin arasinda baya fark var ama dayanilmicak bisey degil 🤭 ben 39+1 haftaligim canim
09-11-22 Kalbiimde2can bende iki haftadır aa ara gelen sancılar çekiyorum inşallah bende kavusurum artık
etkafa Kalbiimde2can Allah yardımcın oldun canım bir avazda kucağına alırsın inşallh 🤲🏻🧿🥰bak ben sana ne dedim benden önce doğurursun demiştim gördün mü 😍😍🤭🤭🤭🥰
runkli0606 Kalbiimde2can 3 cm le doğuma alıyorlar mı benim 20 gündür 3 cm açıklık ve nst 80 leri 100 leri gören sancılarım var bekletiyorlar beni valla 🫢🤔 sağlıkla kucağına alırsın inşallah rabbim yardımcın olsun
Kalbiimde2can Kizlaaar herkese tek tek tesekkür ederim❤️ kusura bakmayin tek tek yazamadim oglusum efekanim 4 saat önce dogdu cok sükür anca odaya ciktik ettik derken yazabildim🥹
Youngmotherr Kalbiimde2can ayy Analı babalı büyütsün Rabbim darısı bekleyenlerin ve benim başıma 🥹 sancılarım var 38+2yim randevuma kadar dayanır mı bilmem 3 cmdi en son açıklığım 🤍