Kalbiimde2can Kizlar hastanedeyim dua edin lütfeeeen birazdan doguma girebilirim telefona bakamicam hemen haber etmek istedim dualarinizi eksik etmeyin noluuur🤲🏻❤️
bsrabrna Kalbiimde2can Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 😍 Allahım yardım etsin
Gunesgulce Kalbiimde2can inşallah Sağlıklı bı şekilde kucağına alırsın rabbim bize de nasip etsinn inşallah 🤲☺️ haftaniz ne acaba Kalbiimde2can
Emine12456 @Kalbiimde2can ayy benimde az kaldı sizinle yakın günlerim inşallah kolay bir doğum olsun devlette misiniz
Kalbiimde2can 09-11-22 gece kanli akintim geldi sancimda vardi sabahta hastaneye geldik 3 cm aciklik varmis simdi dogumhanedeyim nst bagladilar 🥹
09-11-22 Kalbiimde2can ayy ne güzel ya bende bir an önce doğurmak kavuşmak istiyorum 38+1 olduk ne zaman olacak merak ediyorum sancılarım kasilamalar oluyor
runkli0606 Kalbiimde2can 3 cm le doğuma alıyorlar mı benim 20 gündür 3 cm açıklık ve nst 80 leri 100 leri gören sancılarım var bekletiyorlar beni valla 🫢🤔 sağlıkla kucağına alırsın inşallah rabbim yardımcın olsun