svgiakgn gusahhh aynı sorun bende de var oturarak çalışıyorum şişiyor spor ayakkabı giyince şişiyor ayakta durunca yine aynı uzanırken ayaklarımın altına minder koyup uzanıyorum o biraz iyi geliyor 🙄🙄
babymomy_ Haftadayım 37 olan ayağım 39-40 oldu 🥲 tuzlu yemesem de su da içsem şişti . Gün içinde ayakları yıkarsa tutunca bir nebze azalıyor
cevriye35_ gusahhh 30 olduk bende aynı uzatıp dinlenince duzeliyor ayakta kalip gezince fenayim ellerimde ayni durumda davul olcam yakinda
cagla9094 31+4üm son 1 haftadır fazla ayakta durunca benim de şişiyor soğuk su tutup ayaklarımın altına yastık koyup dinlenince geçiyor
Yazgulu62 GiGi1 benım de ayakkabılarım hıcbırı olmuyo ya cross gıyorum yada acık terlık spor ayakkabılarım bıle olmuyo neredeyse ayagımın tarak kısmı buyumus 39dum 40 hatta 41 bıle olur
cagla9094 gusahhh gerçekten zor hele ki hafta ilerledikçe daha da zorlaşıyor otursan bir dert kalksan bir dert valla 😕
runkli0606 gusahhh ben çözümü sıcak soğuk şokta buldum saat başı duş başlığıyla önce baya sıcak su tutuyorum sonra soğuk su şişlik hiç olmuyor ama ellerime çözüm bulamadım elimde işe yaramıyor
Nrfsn46 gusahhh bende 33. Haftadaym bugün ilk defa şişlik oldu hem ellerimde hem ayaklarımda ama yürüyüş yapınca geçti benimki
Canimucizem gusahhh benim sadece ayak bileklerinde hafif şişme var tuzu direk kesmiştim 7.aya girer girmez ama yine de oldu her gün ayak egzersizi yapıyorum oturduğum yerde çok şükür başka yerde bı ödem uok ama ayakta olan çok ağrı yapiyormus cidden