Canimucizem gusahhh internette var videolar oturduğunuz yerde hareketler var ayaklar için onu deneyin bana biraz iyi geldi bir de hep yüksekte tütün ayaginizi aşağıya sallandirmayin belki iyi gelir
Birrrcan gusahhh bende aynı dertten muzdaribim 😒 yürüyorum şişiyor oturuyorum şişiyor çok su içiyorum ödem olusmasin diye yine şişiyor ne yapacağımı şaşırdım inanın 26. Haftaya girdim havanın sıcaklığına bağlıyorum 🤦