Esmanur43 Canım tamamen hurafe o. Kedilerden yana tek korkman gereken şey TOXOPLAZMA, ve aşısızlık olmalı. Düzenli iç-dış parazit aşısını 2 ayda bir yaptır. Önlem amaçlı da kumunu kakasını sen temizleme eşin temizlesin, toxoplazma virüsü düşüğe sebebiyet veren bir virüstür. Hayvana da toxoplazma testi yapıyor veterinerler, istersen yaptır için rahat olur. Bu virüs yoksa, ve dışarı çıkmıyorsa hiçbir şey olmaz. Aksine, bir cana hayat vermiş olursun, rabbim de seni bambaşka yerlerden mükâfatlandırır emin ol