Esmanur43 kediyi yakarsınız hem hayvan zarar görür hem evdekiler. İç-dış parazit aşısını 2 en fazla 3ayda bir yaptırmalısınız. Bu şekilde es kaza bi tüy yutulsa bile ki çok zor, zararı olmaz. Kediye market maması değil en azından felicia gibi orta segment bir mama yedirin. Hergun taze su verin. Kediler nisandan ekime kadar tüy döküyor doğal olarak. Bol bol tarıyoruz. İleride bebek için kediyi sahiplendirmek isterseniz yol yakınken ilanlar açıp yuva bulsanız iyi olur.