Çok korkuyorum bugün gebelik testi yaptım pozitif gördükten sonra biraz kanamam oldu hemen düşük önleyici iğne yapıldı aynı zamanda sabah akşam progestan verdi bu arada 17 temmuzda çatlama görüldü daha gebeliğim çok yeni beta 180 çıktı bat 3 ağustostu ben bugün öğrendim beta takibi yapılacak değerim inşallah yükselir