Aysnr11 Cincinatti aynen ilerleyen aylarda zor olur göbek bilmiyorum yine bacağa cesaret edemiyorum ben😄
Aysnr11 Bebegim_38 Bugün benim modumda öyleydi yapana kadar akla karayı seçtim ama artık yaparım sıkıntı yok 😄
Aysnr11 Birminikannesi1 Evet ilacı hızlı verirse çok can yakar minik minik verilince çok yakmıyor bazı hemşireler olsun bitsine getiriyor düşünmüyorlar
EmineTarik Bktkml kanama varsa coraspini keserler bende ikisi kullanıyorum şükür kanama olmadı ama olunca kanama durana kadar kesiyorlar sonra tekrar başlanıyor
filialunae Aysnr11 Göbekti ilk başlarda koluma tek başıma yapmak bana zor gelmişti. Çok iğnem olduğu için bacaklara da yapmaya başlamıştım sonradan uyluk bölgesinde de subcutan enjeksiyon bölgeleri var. Bacağa yapmak da basit göbek çok morarırsa
Bktkml @EmineTarik öyle mi bilmiyordum teşekkür ederim doktorumda birşey söylemedi yerini temizliyor olabilirmiş şuan progestan kullanıyorum dünde iğne yapıldı durdu kanama ama yinede takipteyim
Bktkml @Aysnr11 bir de sorum olacak size dün ilk kez yapıldı oksapar öğleden sonra 2 de bugün iğneyi akşam 8 de vursam birşey olur mu hep 8 vuracağım artık çünkü eşim o saatte geliyor işten inşallah bir sakıncası yoktur ☺️
BirazbundanBirazondan1 Bktkml bence bir şey olmaz ben 5.30 yada 6 gibi vuruluyorum. Çok nadir 2 gibi vuruldum. Birde iğneyi ablam vuruyor işi olduğu vakit 8 de vurmuştu sorun olmadı Düzene alıştın mı sorun olmaz gibi geliyor bana
Bktkml @BirazbundanBirazondan1 teşekkür ederim bende ilerlerse gebeliğim inşallah kendim yapmaya çalışacağım 🤲🏻 Ama daha dün ilk defa başladım bugün eşim yapacak alışmam için tedirgin oldum bende bugünden itibaren hep akşam 8 de yaptırırım artık🌸
BirazbundanBirazondan1 Bktkml evet başlarda tedirginlik oluyor. 1 saat geçse bir şey olacak gibi düşünmüştüm ben 🙈 7 ayda yeni öğrendim bacakta vurmayı 😁 kol biraz ters geldi vuramıyorum.
Bktkml @BirazbundanBirazondan1 annelerin hakkı gerçekten ödenmez sağ sağlim kucağımıza alalımda inşallah her türlü cefayı çekeriz. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah hepimizi anne oluruz❤️ bende koldan vuramam gibi geliyor
Alprslnbal Aysnr11 ben hep acilde vuruldum kendim yapamadım korktum hiç acımıyo hemşireler yapınca annem yaptı bi kere koluma çok acıdı mosmor oldu benimde iğne fobim var
Aysnr11 Alprslnbal Bugün yapmadan önce yapacağım bölgeyi buz ile uyuşturdum acısı baya az oldu artık öyle yapıcam her gün acile gitmektense bi de öyle denemeni tavsiye ederim göbek bölgesi en az acıyan yermiş 😄