Cincinatti Banada göbekten yapmamı önerdi koldan ve göbekten acısına dayanamadım karnım büyük ve çok gerildimyarından itibaren bacaktan yapacağım
BirazbundanBirazondan1 Aysnr11 iyi cesaret ben hiç göbekten cesaret edemedim. Bacak ve kol da aynı şekilde acır
Cincinatti Aysnr11 daha kontrollü oluyor karın büyük ve gergin olunca çok zor bide içeride bebiş var haliyle koruma iç güdüsü devreye giriyor😁
Zehraargan Aysnr11 ben en baştan beri koldan vuruluyorum. İğne fobim var normalde ama insan mecbur kalınca her şeyi yapıyor. Ayrıca görümcem hemşire olduğu için o vuruyor benim iğnemi. Acıtıyor mu acıtıyor ama birkaç dakikalık bir acı sonra geçiyor
Aysnr11 Zehraargan Ben de sağlık meslek mezunuyum kendime damar yolu bile açarım ama konu bu iğnelere gelince aşırı geriliyorum yine kendim yaptım göbeğime ama kola kendim yapamam artık eşim devreye girecek o kısımda ☺️ Sağlıkla doğsunda acısına da razıyım yapacak bişey yok 🥰
Canankara1992 Kızlar 6 aydır ablam koldan vuruyor oksaparı bacaktan vurulmak istiyorum tam olarak nereden vurayım tarif edermisiniz
Zehraargan Aysnr11 aa cok iyi ne guzel igneyi dogru vurmayı da biliyorsunuz. Ben göbekten korktuğum için göbeğime yapılmasına izin vermedim. Görümcem de aslında göbekten vursam daha az acıtır diyor ama çok korkuyorum o yüzden koldan devam😊😊
Meiss Aysnr11 Kol ve bacaktan çok acıtıyor göbekten yapmanı öneririm. Yinede endişelenirsen iğne yapmadan önce igneyi batıracagın kısma biraz buz tut tabi buzu direk uygulamada biseye sarıp daha sonra oraya igme yaparsan orası kısmen igne yapana kadar uyusmus gibi oluyor hic hissetmiyorsun.sonrasındada yaptigin yere duzenli buz uygularsan morarma olmuyor.ben 7 aydir kullaniyorum gobekten igne sonrasi mutlaka buz uygularim morarmadı hic
Aysnr11 Meiss Aa evet çok mantıklı yarın bu şekilde yapıcam. Bende kol ve bacağın daha çok ağrıyacağını düşünüyorum artık göbek büyüyene kadar göbekten devam 😊
Meiss Aysnr11 valla canım benim gobek buyusede devam ediyorum.hele en hissetmedigin yeri gobek deligini hiza dusun onun asagiları milim milim yanyana yapmaya basladım
Aysnr11 Zehraargan İllaki tüm bölgeler acır ama göbek bi tık daha az acıtıyormuş o yüzden göbekten devam benim için ☺️
Aysnr11 Canankara1992 bacağın kas olmayan herhangi bir yerine aynı göbekten koldan yapar gibi deriyi sıkıştırıp yapacaksınız ama bacak daha çok acıtır benim için seçenek bile değil o yüzden bacak 🙃
Bebegim_38 Aysnr11 ben kol hariç asla yapamıyorum bir sağ kol bir sol kol, göbeğim çok acıyıp morarıyor, benim günde 2 kez üstelik😢 ama alışılıyor ilk iğne zor geliyor bir ay sonra duyarsızlaşılıyor😊
Aysnr11 Bebegim_38 Demekki pıhtılaşma çok yüksek sizde ben de hafif pıhtılaşma var ben iğne bile vereceğini düşünmüyordum artık yapacak bişey yok alışırız zamanla ☺️