Hsnefesare_ PrensinibekleyenAnnee benim ultsaron fotoğrafımı atsam bakar mısınız keseye göre cinsiyeti ne
Hsnefesare_ PrensinibekleyenAnnee kimisi bana kız dedi kimisi erkek dedi bakalım kimin dediği doğru üç hafta daha sabır etmem gerekiyor sanırım
Rzgrn_Annesi133 Mltsnl banada 18 de kız dediler 18 e kdr erkek geçen günde gittim kordon arada dediler kafamı çorba ettiler
Mltsnl Rzgrn_Annesi133 valla işte aynı benimde oldu inanın daha bir takım bile almadım çok karıştı herşey bende 10 ağustosu bekliyorum 25. Hafta olacak inşllah o zaman kesinleşir
Mltsnl Rzgrn_Annesi133 yani ama mesela ben hep erkek hissediyorum çevremdeki kimse kız da demiyor oda etkiliyor olabilir ama ben hala erkek diyorum 😀 bu sefer de belli olmazsa doğuma kadar gitmem
Fenciiii piremsescik Evet doktor artık sorma %100 aksilik yok kordon bu pipi bu diye 100 kere söyledi 😁😁 bu foruma da çok bakmayın sonra doktoru darlamayın 😁