Fenciiii PrensinibekleyenAnnee Son iki gidişimizde doktorda erkek diyor kesin ama kordon falan diyince herkes kafam karışmıştı ☺️
Biranneikibebek_ atlasveannesi_ kaçıncı haftada kız dediler bana da bugün çıkıntı var ama emin olamadım dedi kız gibi dedi
Hazal- Biranneikibebek_ benimde 16. Haftam doktor hafif çıkıntı var dedi kızda erkekte olabilir bilemedim dedi 🥹
Mltsnl Fenciiii usg vardı atmıştım hatta ama şuan yanımda değil bide burdaki yorumlayanlar hepsi erkek erkek bide bende erkek hissediyordum yani pipiyi görmeden de önce ama sonra kız dedi ama hala böyle acaba mı diyorum 😀
Mltsnl Fenciiii 23 olduk haftaya 24 yada 25 de galiba doktora gideceğim artık bakalım bu kez ne diyecek