Srp53 yanlış tedavilik bir durum yok kan sulandırıcı hap ya da iğne veriyorlar genelde onların da hiçbir zararı yok boş yere kullansan dahi. ki zaten genetik doktoruna yalan söylüyorsun, kendi kadın dogum doktoruna tek düşük olduğunu belirtirsin tedaviyi kadın dogum uyguluyor genetikci sadece yorum yapıyor