Baby07 yazınız o kadar ben ki ben de doğmamış çocuğa don biçiyordum. Ailesi erkek istiyordu onlar da öyle dediği için ben de inat edip kız istiyordum erkek olacağına düşsün daha iyi falan diyordum inadımdan. Soylarını sürdürecekmiş. Dedesine söz vermiş adını koyacakmış falan filan. En son öldü hepimizin çenesi kapandı işte.