İlk gebeliğimdi öğrendikten sonra olsa da olur olmasa da kafasındaydım korunmasız ilk ilişkide olmuştu bir de. Sonra kalbi durdu 8. Haftada kürtaj oldum 😞 şimdi çok da istemediğim o hamileliğin yeri dolsun hemen istiyorum. sonraki süreç de yorucu içerde pıhtı kaldı ve atamıyorum uğraştırıyor sürekli forumlardayım ve nedense bir daha gebe kalamayacakmış gibi hissediyorum uykudan uyanıp forumlara bakıyorum benim gibi olan var mı diye. KPSS’ye hazırlanıyordum onda da dağıldım malum. Şimdi tekrar başlayayım diyorum oturuyorum kafam yine burda. Zaten çok takıntılı bir insandım. Umursamamak nedir bilmem. Kafamı dağıtabileceğim ya da bunu yaşayan şu şekilde aştım diyen tavsiye verecek bacılarım bir de yaş oldu 30 onu da takıyorum saçma sapan dışardan artık zorlaşacak olması diyenler de var😖 çenelerine kürekle vurasım geliyor. İki üç çocuklu birini gördüklerinde kıyaslıyorlar kadın var kadın var diye🥺