aysenur1752 evet her sey duzgun bu toplumda bir evlenmeden hamile kalan kadinlari sorgulamak kaldi. Siz eger sirf hamile kalma yetenegi yok diye evlenmeden iliskiye giren erkekleri normal gorup hamile kaldi diye kadinlari garipsiyorsaniz bu toplumun bu kadar yozlasmis ve cinsiyetci olmasi o kadar normal ki! Kadin kadini nasil boyle ozgur oldugu icin kinar ve asagilar benim de aklim bunu almiyor. Kusura bakmayin, herkesin kendi karari kendi hayatidir ve sizi hic ama hic ilgilendirmez. Nasil boyle bir toplum olduk bunu mu merak ediyorsunuz? Kiz cocuklarini hamile birakan yakin akrabalarina, kopeklere, damacanaya hallenen sapkinlara bakin once bunu sorgulayacaginiza!