aysenur1752 canm vala kediye köpeğe, ördeğe, 3 yaşındaki çocuğa, 80 yaşındaki kadına hatta damacanaya bile şehvet duyan sapık bir toplumda, insanların evlenmeden önce gebe kalması seni düşündürüyorsa sende de bi problem var demektir. Keşke ülkedeki tek problem iki yetişkin insann sevişmesi olsaydı. Belki o zamana bu kadar pisliğe batmamış olurduk. Etrafta bu kadr pedofili ve çocuk katiliyle yaşammş olurduk...