Minikmucizemmm23 Beyzanrrr devlet hastaneleri genelde 16 haftalıkken söylüyor diye biliyorum bende devlete gidiyorum ayda 1 kere çağırıyor zaten düzenli olarak en son ikili tarama testimin sonucu için gitmiştim 1 ay sonra tekrar gel dedi 16 haftalık oluyor İNŞALLAH kesin bir şekilde öğreniriz 🙈🌸
Beyzanrrr Minikmucizemmm23 inşallah cnm bnm doktor özel bende ikili tarama için gitmiştim zaten bebekte ters yatıyordu gostermedi
AylaMete Minikmucizemmm23 biz de 15+3teyiz, doktor %90 erkek dedi. Acile gitmiştim oradaki doktor da kendi doktorumdan 10 gün önce görüp erkeğe benziyor demişti, değişirse bilemem. Uygulamaya göre doğum 20 ocak görünüyor. İsmini Mete koymak istiyoruz ☺️
Minikmucizemmm23 AylaMete güzel isim adıyla yaşasın ☺️ ben biraz zor beğenirim ama bu sade ve hoş bı isim bence sonradan çıkan isimler bana aşırı saçma geliyor ve doğru düzgün bı anlamı olmayan söylenişi tuhaf olan falan bu yüzden isim postlarinda da hiç beğendigim olmuyor 😂🤦🏻♀️
AylaMete Minikmucizemmm23 tesekkur ederim ben de sizin gibi düşünüyorum çok haklisınız, kızımız olsaydı o zaman da Ayla koymak istiyorduk. Değişik isim olsun diye diye tuhaf bir yere doğru gitmeye başladı olay sanki etrafimda da öyle ne yazık ki 😄
11-02- Minikmucizemmm23 12+4 olduk daha gitmedim doktora 16. Hafta gideceğim o zaman öğrenirim inş cinsiyetini
Minikmucizemmm23 11-02- bende 16. Haftamda Gidicem hem biraz daha büyümüş olur kesin öğreniriz İNŞALLAH 🙈💓
Minikmucizemmm23 Beyzanrrr bende ikili test için gittiğimde ne kadar hareketli ya demişti doktorum İNŞALLAH 16. haftamizda gösterir de annesinin kuzusu kesin öğreniriz ☺️🤍
tugcesakzci Minikmucizemmm23 12+6 olduk 16. Haftamızda kontrole gidicez cinsiyet için daha erken dedi doktorumuz inşallah öğreniriz kontrole gittiğimizde 🙏 Allah sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
Minikmucizemmm23 tugcesakzci amiin İNŞALLAH bende 16. Haftamda Gidicem İNŞALLAH kesin olarak öğreniriz heycanla gün sayıyorum ☺️🙈💓
Fatma171921 1cocuklumom bende 10 haftamdayım 12. Haftada kontrolüm var acaba gösterir mi cinsiyeti ögrenebilir miyim
1cocuklumom Fatma171921 bana doktor belki belli olabilir ama 14.haftada dönüşümü sağlıyor tamamen dedi
Minikmucizemmm23 Fatma171921 özele gidiyorsaniz tahmin yapiyorlarmis galiba ama doğruluk ihtimali düşük olur o haftalarda sanırım
Fatma171921 Minikmucizemmm23 hayırlısı olsun kızlarımda da hissetmiştim kız olacagını yine kız hissediyorum kız çocuklarını da çok seviyorum bana en iyi arkadaş kızlarım Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin
Defnesmom_ Minikmucizemmm23 Biz 17+1 olduk Ocak başı doğum. 11. Haftada kız olacağını öğrendik 😍 İsmini de Defne düşünüyoruz 🩷 yavaştan alışverişlere başladık bile
Minikmucizemmm23 Defnesmom_ MAŞALLAH adıyla yaşasın prenses biz de kesin öğrenelim sabırsızlaniyorum alışveriş yapmak için 😍❤️
Aybarssmom_ Minikmucizemmm23 inşallah bütün hamişler sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi inşallah 🌼🌼