AylaMete Minikmucizemmm23 tesekkur ederim ben de sizin gibi düşünüyorum çok haklisınız, kızımız olsaydı o zaman da Ayla koymak istiyorduk. Değişik isim olsun diye diye tuhaf bir yere doğru gitmeye başladı olay sanki etrafimda da öyle ne yazık ki 😄
Minikmucizemmm23 AylaMete evet yaa bende anlamlı bildiğimiz isimlerden koymak istiyorum bakalım cinsiyetini öğrenelim de düşünmeye başlarız hem kız hem erkek düşünmek zor oluyor 😂
melteW Kızlar bizde 13+4 haftalığız doktorumuz kız dedi sağlıklı olması temennimiz bir de oğlum var 5 yaşında 🥰🥰
Tubabbbaa Minikmucizemmm23 Alparslan adı inşallah daha nişanlı iken eşim ile koymuştuk ☺️inşallah sağ Salim alalım kucaklarımıza
Tubabbbaa Aybarssmom_ devlete mi gidiyorsun devlet bana demedi özele gittim meraktan 🤣 kesin dedi inşallah değişmez adını bile koyduk bütün sülale adı ile sesleniyo
Fatma171921 Minikmucizemmm23 hayırlısı olsun kızlarımda da hissetmiştim kız olacagını yine kız hissediyorum kız çocuklarını da çok seviyorum bana en iyi arkadaş kızlarım Rabbim hepimize hayırlısını nasip etsin
Ogretmenaannee Minikmucizemmm23 Ben de 13+5im🤗 Cinsiyeti geçen hafta öğrendik erkek. Bir oğlum var Uraz, iki numara için Ilgaz ismini düşünüyoruz😌
Burcu3509 15+6yiz bizde . 12 de kız dediler , 14 erkek dedi. İki hafta sonra gidicem . Bir oğlum var . Kız istiyorduk, sağlıklı gelsin de kız oğlan fark etmiyor 🤍 ilki sezaryen idi . Ocak basi 1-5 arası alırız dedi. Hayırlısı bakalım 💞💫