@"Erva18 benimde 1 oğlum var 10 yaşında 8 senedir olmuyor bebeğim banada hep tek kaldı çocuk yap bitane diyorlar bı zamana kadar nasip diyordum bı sürede diyenjn çat yüzüne olmuyor dedim öylece kalıyorlar bidahada sormuyorlar artık sorana bu dünyaya tek çocuk yeter diyorum ne diyim bu ay çatlatma iğnesi vuruldum bugün 12. Günüm test verdim sonuç bekliyorum oğlundan önce bir düşük oğlum dan sonra bir kimyasal birde 12 haftalık kalbi durdu bebeğimin insanlar başkalarının ne yaşadığını bilmezlerler sadece soruyorlar merakdan.