Erva18 benim de hikayem sizinle aynı neredeyse bir kızım var geçen sene 17haftalık bebeğimi kaybettim kürtaj da oldum aşırı zor bir süreçti. Ben 3 ay korundum ama daha sonra hemen olsun diye çok kaptırdım kendimi. Olmuyordu ısrarlı sorular getirmiyor musun bak onun bir tane oldu sonra olmadı erteleme vb bir sürü örnek doktor hiçbir sorunun yok bekle bir yılın geçsin diyordu. Benim de biraz kilom fazlaydı kilo vermeye karar verdim ve diyette başladım benim kızım küçük olduğu için spor salonuna gidemiyorum kendi başıma evde lesli izleyerekte iki ayda 10 kilo verdim. Hiç umudumun kalmadığı ay hamile olduğumu öğrendim inşallah senin de olucak emin ol strestendir olmaması 2 kere olmuş kısırlık falan yoktur inşallah. Kilo vermeye çalış kendine bir uğraş bul Allahın izniyle inşallah olur