Erva18 kısır olsanız bir tane yavrunuz olmazdı, çok şükür ki evladınız var. Kadınlar bu baskıya çok maruz kalıyor sizi çok iyi anlıyorum. Takmamaya çalışın, kolay değil biliyorum ama yapacak bir şey yok. Takınca da hem moralimiz bozuluyor, hem fizyolojimiz. Kimseye bir şey olmuyor, olan bize oluyor