YigitPoyrazMomm Aslan10 sağol canım gerçekten morelim bozuldu yani ne sorunları var bilmiyorum ama herkes hakkında hayirlisi olsun
1prensesannesi_ Zehross03 burda var gibi baya insan gelmiş şimdi sıra alırken öğreneceğim bakalım sizlere haber ederim 🥰
YigitPoyrazMomm 1prensesannesi_ bak canım haber et beni de ah ah morelim bozuldu ya sağlık olsun napalim😣
1prensesannesi_ YigitPoyrazMomm bizimkiler sanırım var hastane kalabalık haber ederim sırayı alınca buraya yazarım sende gidebilseydin iyi olurdu ama sağlık olsun neden greve girmişler acaba 🙄
Smy16 Pamuk napyorlar bakp da sanki uzaktan neyin var diye sorup ilaç yazp gonderiyorlar 50 milyar maaş alıyorlar. Aldiklari helal mi smdi
YigitPoyrazMomm 1prensesannesi_ ay iyi bari keşke canım ya detaylı için gün alacaktım sağlık olsun napalim anam kaderimiz bu inan hiç bilmiyorum neden grevde olduklarıni
Pamuk 1prensesannesi_ Çünkü insanların haberi yok o yüzden kalabalık.Dun hem haberde okudum hemde 182 den arayıp söylediler.Gorev yapanlar sendikadan uzaklastirilacakmiymis neymiş cezası varmış.
Zehross03 1prensesannesi_ yoldayım zaten afyon devlete geliyorum bende sıra veriyolardır inşallah ya 😣
Zehross03 Pamuk canım bizi de tam tersine randevuya gidip gitmeyeceğimizi teyit etmek için aradılar dün 🤷♀️
Seymoshh Aslan10 hepsi bırakmıyor sendikal bir eylem bu hastaneyi aradığınızda bilgi alabiliyorsunuz sağlık ocaklarındada her dr dahil olmuyor sormakta fayda var