Orkidecicegim peki greve çıkan sağlık çalışanlarına şiddet ve hakaret eden diğer insanlar neden yüzsüz yüzsüz gelip hala muayene olabiliyorlar? Hepinizin gözünde sağlık çalışanları robot her şeyi yapmak zorunda . Yok öyle bir dünya . 15 gün sonra ya randevu veriyorsa doktor yetersizliğindendir. Bunun sağlık çalışanları ve doktorlarla hiçbir alakası yok m oturun bir düşünün yeri geliyor bizler o insanlar öğle arasında yemek yiyemiyoruz. Niye sizi memnun edelim sağlığınıza bir an önce kavuşturalım diye 24 saat uykusuz nöbet tutuyoruz. Sonra personellerden, işçilerden daha az maaş çalışıyorz . Ama siz grev yapan görevden alınsın kafasında devam edin. Böyle yaparsaniz ülkede doktor bulamayacaksınız