Bugün randevum vardı gittim doktorlar grevde olduklarını 2 gün sonra ise başlayacaklarını söylediler şuan eve geri dönüyorum az önce randevumu iptal ettim haftaya salı gününe aldım bu hafta gitmicem belli olmaz kaç gün sürer grevleri işimi garantiye aldım bilginiz olsun sizinde😥