Tomrisinizi merhaba, ben de bu başlığı aradım epey bulamadım iyi ki yazdınız :) salı günü gittim muayeneye hiç korkulacak bir şey yok, siz rahat olursanız muayene de rahat geçiyor sadece garip hissediyorsunuz parmaklarıyla kontrol ediyor epey çünkü :) benim 3 cm açıklığım varmış, cuma günü yeniden gideceğim inşallah doğurmak üzere :)) kanamam ve ağrım hiç hiç olmadı muayene sonrasında onu da söyleyeyim