SeymaK Trknaydn dimi soğuk kanlı biraz 2 defa gittim ama bana da öyle geldi ya ben de istiyorumki doktorum sıcak kanlı olsun güler yüzü olsun
Ayseanne [silindi] evet memnun kaldim canim doktor hastane calisanlari hemsire ebe hepsi çok ilgiliydi sadece kaldığım oda biraz dardi ikizlerim oldugu icin başka problem olmadı şükür
Yasemin9420 bu arada Sefaköy medipol de her ayın son Cuma günü gebelik okulu varmıs. Kayıtları da kadın Doğum katındaki nts odasında yapılıyor.13:00-17:00 arası