FatmaBayatCotu en son 34. haftada gitmiştim, çatı muayenesini ne zaman yapacaksınız dedim 37. haftada yapıyorum dedi. haftaya randevum var, o zaman yapacak sanırım. çok heyecanlıyım, bakalım ben nasıl tecrübe edeceğim ve çatım geniş mi 🙄 bebeğin kilosu biraz fazla olabilir, o yüzden çok geniş olursa iyi olur 🤣