Gnygns kıyamam ya sırf para için bebeğinden olmuş 😔 ben resmen kaçtım elimde serumla damarımı bile patlatmışlar diğer hastanede beni görünce Prof şoka girdi ağlamaktan mosmor olmuşum elim ayağım titriyordu ne oldu diyor tek söyleyebildiğim bebeğim başka bşy diyemedim. Rabbim korudu resmen kaçmasam belki bebeğimden olacaktım. Artık gitmiyorum doktorumu da değiştirdim Allah’ından bulsun hepsi. Senin tüp bebekmiş benimde mucize bebek normal yolla hamile kalmam imkansızdı ve kaldım belki bir daha olmayacaktı düşünmek bile istemiyorum size de çok geçmiş olsun sağlıkla ve zamanında gelsin bebeklerimiz Allah korusun kollasın omları 🙏🏻