Gkgk aşkım sana da çok geçmiş olsun Doğumdan sonra normale döneceğini söyledi çünkü ilaç kullanımı şu an yapamıyoruz hamile olduğumuz için büyüme yapıyor maalesef. Her hamilede olan bşymiş. Taş küçük olduğu sürece stend takmayı uygun görmüyor Prof. Stend ağrısı daha betermiş anestezi aldığımız için de bebeğe zararlı. Takip edilirse sıkıntı çıkmıyormuş bol su içip sıcak tutarsan sıkıntı yok dedi. Ama ağrı yerinde değişim ya da çok dayanılmaz bir ağrı olursa hemen gelmen gerek dedi. Haftaya pazartesi randevum var istersen sorup öğrenirim senin için bildiğim kadarıyla cvp verdim ama ben senin için konuşup yazacağım canım. Daha detaylı öğrenelim çok çok geçmiş olsun şu an ki ağrın bebeğin erken doğmasına neden değilmiş ama sıkıntı etme inşallah atlatırız 🙏🏻