Hafizeipek Prof Erdem bey asla takmam takanıda anlamıyorum çok hayatı bir durum yaşamadığın taktirde stend çok ağrı verdiği için erken Doğum oluyor enfeksiyon kapma riski var diyor. Herşeyden önemlisi küçücük bir bebeğe anestezi veriliyor anne karnında uyanamayan anne karnında ölen çok bebek olduğu için asla uygun görmüyor. Allah korusun yaptıranlar ya çok şanslılar ya da en son aşamadalar o yüzden.