Benim de düşük tansiyon problemim var beni çok etkiliyor ama ilk gebeliğimde de doktorum düşük iyidir dedi hep evde sürekli ölçtüm kendim. Zaten hemen başım dönüyor ölçüyorum 9-5 e kadar düşmüş. Bebek için sakıncalı değil anladığım kadarıyla ama benim günlük yaşamamı çok etkiliyor şimdi bi de 2 yaşında oğlum var biraz uzanayım deme lüksüm de yok. İnşallah sağ Salim atlatıp sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize