Sbha_13 Merhaba happy mom anneleri bugun hastanee gittim de tansiyonum yuksek cikti benim gibi hebelikde tansiyonu yuksek cikan varmi varsa neler yaptinuz dusmesu icin yardimci olurmusnuz
yenibirannis Sbha_13 limonlu su ve ılıl bi duş ayaklarını yukarı kaldırıp biraz dinlen cnm gecmiş olsun limonlu kesin düşürüyo kaç çıktı bu arada kaç haftalıksım
Er_se_azelyaisik Sbha_13 27 haftalıkken tansiyonum yüksek çıktı şuan 36 haftalık olduk çok şükür sana tavsiyem limonlu su sarımsakta iyi geliyor yoğurtla yiyebilirsin oda düşürüyor kendini yorma özellikle bu sıcak günlerde dinlen bolca
Sbha_13 Er_se_azelyaisik saol canin denicem benim doktora yinlendirdu dahiliye git dedi bir hafta tansiyinunu olc takip et sonra dahiliye git dedi
Merve_simit12 @Sbha_13 dinlendirilmeden ölçüldüyse o şekilde de yüksek çıkabiliyor evde kendin takip edebilirsin
Er_se_azelyaisik Sbha_13 bende tansiyon aleti aldım evde takip ediyorum sende mutlaka takip et . Şuan yüksek değil tansiyonun ama sen yine de dikkat et aniden yükselebiliyor.
Sbha_13 iglen bi olctum boyle cikti komsudan aldim tansiyin aletini yarin saglik ocagina gidup hangisi ne oluyor onu ogrenicem Birkezde olctum en ustteki 121 cikti 117 hicte anlamam
Sbha_13 Ervaduru valla baya heyecanli gittim yani ikili taramnaizin sonucu vardi onu cok mersj ediyordum
Ayse1608 Sbha_13 İki gebeliğimde de tansiyon sorunum oluştu ciddi sıkıntılar çektim canım tuzu,hamur işini,kızartmayı azaltmayı dene.Limon sıkıp içebilirsin düşmesi için