Hulyab Sbha_13 ilk gebelgimde gebelik tansiyonuydu suan ikinci gebeligim ve en basindan basladi tansiyonum kronik dedi bu kez. Gebelige bagli degilms artk. Bir hafta boyunca olcum yaptn 14 uzerine cikarsa tansiyon ilaci yaziyo 13.8 sinir dedi bende hel sinirdaym su aralar bazen 14 oluyor. Braz daha bekklycek ilac icin . Limon iciyorum ciktigi zaman uzaniyorum dinlenmek gerkiyor. Kendni yormuycksn tuzlu yagli kzartmalrdn uzK durucaksn dedi doktor
Ayse1608 Hulyab Geçmiş olsun bende iki gebeliğimde tansiyon ile uğraştım ilkinde farketmedim ama 2.de de çok çektim
Sbha_13 Hulyab dediklerine dikkat edicem canim insallah duserde ilaca falan gerek kalmaz gecmis olsun
Sbha_13 Ayse1608 aliyorum canim hatta randevumu bile aldim aksatmam kafami kurcaliyacagina bi gorunurum doktora
060321 Sbha_13 bende şuan 22 haftalık hamileyim. Bende de tansiyon çıktı ama doktorum alfamet diye bir tansiyon ilacı verdi günde 3 kez kullanıyorum ama benim tansiyonum 15/8 filan oluyordu şimdi şükür o kadar çok yükselmiyor ara ara oluyor sadece
Sbha_13 060321 gecmis olsun canim Ben hastanede dun olcum 13 lerde cikti ama geldigimden beri olcuyorum arada 12 nin ustune cikmamis daha takip ediyorum bakalim insallah ilaca falan gerek kalmaz
060321 Sbha_13 inşallah birşey çıkmaz sen yinede önlemini al her gün bir bardak limonlu suyunu ic,tuzlu ve hamur isi yememeye çalış ,sabah akşam duzenli tansiyonunu ölç bir kağıda da not al hepsini hastaneye gidersen gösterirsin hemşireye filan
Sbha_13 060321 kiz valla desene sen kalkip sabah kahvaltida kendine kahvalti hazirlayabiliyormusun😄 kaldi hamur isi falan yapim Saol canim dedigin gibi yaparim valla not aliyorum bende insallah iyi sonuclar cikar❤️
060321 Sbha_13 😁😁 bende de yapacak derman yoktu ama eşimi pastaneden cikartmiyordum😁 sen de kepekli ekmek yada tuzsuz ekmek al ye normal beyaz ekmek yeme bir süre
Sbha_13 060321 kiz esimle kahvalti yapsak ona kahvalti hazirliyorum falan ama kendim olunca hicbisey cekmiyor canim ne yiyecegimi bilemiyorum Oyle yapayim canim onu denim bakalim