Hnd3535 bebeği doğurup anneme teslim edip eveeet ben görevimi tamamladım şimdi bi dolasip geleceğim diyebilirim yani her an 😁 zor evet ama vallahi çok kısa bir süre insan ömrü için gelecek geçecek .doktoru yatma diyenler , önlem amaçlı serklaj olanlar kendini dinleyerek yatmasin zaten sonuçta bir cocugu olup serklaaj yaptiranlar da var onları da anlamak lazım. Ama onlar bile dikkat etmeli. Çünkü her beden her rahim aynı güç kuvvette değil. Tedbir lazım.