Arkadaşlar bir konuya açıklık getirelim, önlem amaçlı atılan serklajda acil serklaja göre hareketler daha esnek ama 24. Haftadan sonra bebek agirlasiyor , bir ipe güvenmek çok aklı selim bir durum değil kendinizi dinleyerek yormadan doktoru çıkabilirsin diyenler tabiki çıkabilir ama onlar bile yormadan uzun süre ayakta oyalanmadan yapmali , ben serklaji 22+5 te oldum ama ne açılmam ne sancım ne kanamam yoktu bir nevi önlem amaçlı serklaj ile acil serklaj arası bir durumdu , evde elbette ufak ufak dolaştım yürüdüm çünkü dolaşım sorunları da çok ciddi , duşumu da aldım haftada 2 kere , evham ile dikkat arasında fark var , doktorunuzla senkronize ilerleyin ama bence 28 i devirene kadar bir nebze daha dikkatli olun. Sevgiler bebeklerimizi kucağımıza aldığımız güzel hikayelerde bulusalim inşallah 🩷