Ben de 22+3 te oldum.2 gün aralıklarla doktora gitmiştim 29mm ken 26mme sonra 22mm düşünce acil serklaja almıştı.5 gün önce oldum şu an 23+0 ım.ağrım sızım kalmadı ama aşırı korku var.kalkarken,lavabodayken ödüm kopuyor.2 gün sonra kontrole gideceğim.umarım her şey yolundadır.Yatmak hiç önrmli değil yeterki o iyi olsun ama korku çok fena bir şey.insan hep pozitif şeyler okumak istiyorum yüreği ferahlasın istiyor.o yüzden moralimi yüksek tutup en güzel en sağlıklı günleri göreceğiz diyorum☺️ umarım hepimiz sağlıkla kucağımız alırız.