Bebeklerim2p Yaa gerçekten böyle haberler duyunca çok mutlu oluyorum Rabbim kucağınıza sağ salim almayı nasip etsin Ayağına taş degsirmesin acısını hiç bir şekilde göstermesin insAllah❤️ bende boş gebelik geçirdim ve kendi kese düştü içinde parça kalmadı kürtaja gerek kalmadı Allaha şükür geçen çarşamba düşmüştü 10 gün olcak bugün kanama devam ediyo daha , acaba siz kürtajdan sonra korundunuz mu