FKRKS29 Bebeklerim2p Yaa 🥰🥰🥰🥰 bizede 1 ay korunun dedi de 1 adet beklicez ne olur ne olmaz aslında ben beklemesek bisi olmaz diye dusunuyom ama😅😅
Bebeklerim2p FKRKS29 bende yine olmaz gözüyle baktım ama rabbim nasip etti ol diyince oluyor rabbim gerçekten 🙏😅🧿
Sunaa135 Bebeklerim2p merhaba hayırlı olsun bende boş gebelik geçirdim kan pıhtılaşması çıktı bende doktorunuza söyleyin tekrar düşük ile sonuçlanmasın testini yaptırın
Bebeklerim2p Sunaa135 Teşekkür ederim yani pazartesi günü gidicem işte doktorumla görüştüm ama bir sıkıntı yok dedi ben kontrole gitmiştim kürtajdan sonra